Kołowrotek Okuma Dynadrag XP 6000 wyposażony został w system wolnego biegu. Posiada także odporny na korozję grafitowy korpus, szpulę wycinaną z aluminium oraz wytrzymałą metalową korbę.
Podstawowe parametry:
model: Okuma Dynadrag XP Baitfeeder 6000
waga: 430 g
pojemność: 420 m/0,25 mm; 300 m/0,30 mm; 220 m/0,35 mm
przełożenie: 4,5:1
nawój: 80 cm
siła hamulca: 12 kg
3 łożyska kulkowe + 1 rolkowe łożysko oporowe
włącznik wolnego biegu szpuli
Quick - Set - bezstopniowy system anty rewersu
CFR - rotor generujący wirowy przepływ powietrza
okrągły metalowy klips do linki
system posuwu szpuli S - Curve
wycinany z mosiądzu wałek zębaty
RESII: rotor wyważany cyfrowo
EFR-II: łożyskowana rolka kabłąka
uchwyt korby T-Shape z TPE
Koszty dostawy
Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności
Pliki cookies i pokrewne im technologie umożliwiają poprawne działanie strony i pomagają nam dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Możesz zaakceptować wykorzystanie przez nas wszystkich tych plików i przejść do sklepu lub dostosować użycie plików do swoich preferencji, wybierając opcję "Dostosuj zgody".
W tym miejscu możesz określić swoje preferencje w zakresie wykorzystywania przez nas plików cookies.
Te pliki są niezbędne do działania naszej strony internetowej, dlatego też nie możesz ich wyłączyć.
Te pliki umożliwiają Ci korzystanie z pozostałych funkcji strony internetowej (innych niż niezbędne do jej działania). Ich włączenie da Ci dostęp do pełnej funkcjonalności strony.
Te pliki pozwalają nam na dokonanie analiz dotyczących naszego sklepu internetowego, co może przyczynić się do jego lepszego funkcjonowania i dostosowania do potrzeb Użytkowników.
Dane wykorzystywane przez dostawcę oprogramowania sklepu - Shoper S.A. Na ich podstawie dokonywane są analizy, związane z rozwojem oprogramowania, oraz mierzona jest skuteczność kampanii reklamowych. Nie są łączone z innymi informacjami, podawanymi podczas rejestracji i składania zamówienia. Więcej na ten temat przeczytasz w Polityce plików cookies Shoper.
Dzięki tym plikom możemy prowadzić działania marketingowe.