DARMOWA DOSTAWA OD 300zł

- ECHOSONDY
- WĘDKI
- KOŁOWROTKI
- HACZYKI KOTWICZKI GŁÓWKI JIGOWE
- DZIAŁ / SPININGOWY
- ŻYŁKI
- PRZYNĘTY I ZANĘTY NATURALNE
- AKCESORIA
- TORBY / POKROWCE
- PONTONY / PŁYWADEŁKA
- ODZIEŻ / OBUWIE
- KOSZE / KRZESŁA / ŁÓŻKA
- PARASOLE / NAMIOTY
- DZIAŁ / KARPIOWY
- PODBIERAKI / SIATKI / SZTYCE
- SPŁAWIKI
- SYGNALIZATORY
- DZIAŁ / GRUNT / FEEDER
- PLECIONKI
- DZIAŁ / MORSKI
- ROLKI






















Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.
2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.
3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
Centrum wędkarskie WABIK
al. J. Piłsudksiego 25
44-335 Jastrzębie Zdrój
Uwaga! Możesz też skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta, wówczas sami odbierzemy reklamowany produkt od ciebie.
Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami:
Centrum wędkarskie WABIK
al. J. Piłsudksiego 25
44-335 Jastrzębie Zdrój
Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.
Tę stronę możesz zmieniać tutaj:
Panel administratora > Zawartość > Strony informacyjne > Zwroty i reklamacje